سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با سامانه تلفن ویپ رها، یک قدم نزدیک تر به تکنولوژی!

همانطور که در مقاله های پیشین درباره تلفن ویپ و مزایای آن صحبت کردیم. ویپ یک تلفن دیجیتال است که داده های صوتی آنالوگ را به بسته های داده دیجیتال تبدیل می‌کند. برقراری ارتباط با ویپ، به وسیله بستر اینترنتی فراهم می‌شود. سامانه تلفن ویپ رها نیز دارای قابلیت های ذکر شده است. در اینجا با برخی از ویژگی های تلفن ویپ رها بیشتر آشنا خواهیم شد. رها قابلیت های را فراهم کرده است تا کاربران با خیال راحت در این بستر خدمات دریافت کرده و از مزایای آن بهره مند شوند. شما را به مطالعه مزایای استفاده از سامانه تلفن ویپ رها در ادامه این مقاله دعوت می‌کنیم!

سامانه تلفن ویپ رها چه ویژگی هایی دارد؟!

برای اینکه بدانید ما در این سامانه چه خدماتی را به شما عرضه خواهیم کرد و درباره قابلیت ها و ویژگی های سامانه تلفن ویپ رها بیشتر بدانید، لازم است مجددا مروری درباره این که تلفن ویپ چیست داشته باشیم. سپس ویژگی های یک تلفن ویپ را بررسی خواهیم کرد.

تلفن ویپ چیست و چه تفاوتی با تلفن های سنتی دارد؟!

برای اینکه ذهنیت شفاف تر و روشن تری درباره تفاوت این تلفن ها با تلفن سنتی داشته باشیم، به طور خلاصه ویپ را اینگونه تعریف می‌کنیم: یک فن‌آوری مدرن است که امکان برقراری ارتباط تلفنی را در بستر شبکه‌های محلی (LAN) و یا اینترنت بین‌المللی برای شما مهیا می‌کند.به عبارت دیگر، این تلفن ها بسته داده های صوتی آنالوگ را به بسته داده دیجیتال تبدیل می‌کنند.

تفاوت سامانه تلفن ویپ رها با سانترال

تلفن سانترال همان تلفن های سنتی قدیمی هستند که از طریق خطوط و سیم های مخابرات ارتباط را بین کاربران برقرار می‌کنند. یکی از تفاوت های تلفن سانترال با ویپ این است که به دلیل آنالوگ بودن و الزام وجود دو سیم برای برقراری ارتباط، دارای محدودیت ارتباطی خیلی زیادی نسبت به تلفن ویپ است.

به همین دلیل دیگر تفاوتی که در همین راستا ایجاد خواهد شد این است که توسعه پذیری و انعطاف پایینی دارد و امکان ارتباط با سایر نرم‌افزارهای درون سازمانی مثل اتوماسیون اداری یا نرم‌افزار ارتباط با مشتری را ندارد. امکان دورکاری و برقراری تماس ها حتی خارج از دفتر کار به وسیله ویپ، از جمله دیگر تفاوت های است که میتوان به آن اشاره کرد. به همین صورت و با تعمیم دیگر چالش ها، تفاوت های بسیاری بین تلفن ویپ و سانترال وجود دارد که ما تنها به برخی از آن اشاره کردیم.

مزایای تلفن ویپ

سیستم ویپ مزایای زیادی همچون کاهش هزینه‌های تماس، کیفیت صدای مطلوب و قابلیت‌هایی مانند امکان ذخیره مکالمات، منشی تلفنی، صف انتظار، کنفرانس تلفنی و مواردی از این قبیل دارد.

مزایای استفاده از سامانه تلفن ویپ رها

استفاده از سامانه ویپ رها شامل موارد گفته شده درباره مزایای یک تلفن ویپ می‌شود. همچنین وجه تمایز و قابلیت متفاوتی که رها در سیستم ویپ خود پیاده سازی کرده است، علاوه بر  کاهش هزینه، کیفیت صدا و… شامل مواردی چون بی نیازی از خرید هر گونه سخت افزار است.

در ادامه مزایا و ویژگی های قابل ذکر سامانه تلفن ویپ رها عبارتند از :

دارای ماژول فکس

پنل اپراتوری

شنود آنلاین مکالمات

بهترین گزینه برای برقراری دورکاری

بی نیاز از هرگونه خط تلفن شهری

مدیریت و نظارت یکپارچه از هر کجا

قابلیت تبدیل به سامانه لوکال (می توانید هر زمان که خواستید آنرا از حالت کلاد خارج کنید و به داخل مجموعه خود منتقل کنید)

دارای شماره هوشمند با پیش شماره 9100 به نام مشتری یا پیش شماره شهری دلخواه به صورت مادام العمر، با قابلیت جابجایی است. که هر لحظه می توانید آن را به هر مکانی در دنیا منتقل کنید.

ایمن (ممیزی شده توسط ممیز استاندارد امنیت اطلاعات ISMS در ایران، پشت دو فایروال سخت افزاری و CDN، گواهی امنیت تست نفوذ، طراحی بر اساس اصول مهندسی امنیت ویپ، پیاده سازی شد بر بستر کلاستر با قبلیت HA ،FT در دیتا سنتر برج میلاد)

نتیجه گیری

برای آگاهی بیشتر درباره سامانه تلفن ویپ رها میتوانید از طریق صفحه اصلی رها و وارد شدن به بخش تلفن ویپ، ویژگی ها و مزایای کامل آن را مطالعه کنید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت درخواست این سامانه می‌توانید با مجموعه رهاکو تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در رهاکو پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود و بهترین مشاوره را به شما ارایه خواهند داد.