سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با پشتیبانی شبکه و سرور شبکه خود را نجات دهید!

در دنیای مدرن، شبکه‌ها و سرورها ستون فقرات کسب‌ و کارها محسوب می‌شوند. آن‌ها به کارمندان امکان می‌دهند تا به اطلاعات و برنامه‌های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و با مشتریان تعامل داشته باشند. به همین دلیل، داشتن پشتیبان شبکه و سرور برای اطمینان از عملکرد روان و ایمن سیستم‌ها ضروری است. در این مقاله با خدمات و مزایای پشتیبانی شبکه و سرور آشنا می‌شوید.
پشتیبانی شبکه و سرور چیست؟
پشتیبانی شبکه به مجموعه خدماتی گفته می‌شود که برای اطمینان از عملکرد صحیح و بدون مشکل شبکه و سرورها ارائه می‌شود. این خدمات می‌توانند توسط یک شرکت یا شخص ثالث ارائه شده و طیف گسترده‌ای از وظایف را شامل می‌شوند. یکی از این خدمات نظارت بر شبکه و سرورهاست که برای شناسایی و رفع هرگونه مشکلی قبل از اینکه بر کاربران تاثیر بگذارد، انجام می‌شود. رفع عیب از دیگر خدمات پشتیبانی شبکه است که شامل عیب ‌یابی و حل مشکلات مربوط به شبکه و سرورها می‌شود. یکی دیگر از خدمات پشتیبانی شبکه شامل نصب و پیکربندی سخت ‌افزار و نرم ‌افزار جدید و همچنین به‌ روز رسانی نرم ‌افزار موجود است. مدیریت امنیتی به محافظت از شبکه و سرورها در برابر تهدیدات امنیتی مانند بدافزار و هکرها اشاره دارد. و در آخر، ارائه پشتیبانی به کاربران در مورد مشکلات مربوط به شبکه و سرورها از دیگر خدمات و وظایف پشتیبان شبکه و سرور است.
مزایای پشتیبانی شبکه و سرور
داشتن پشتیبان شبکه و سرور برای کسب و کارها در هر اندازه‌ای مزایای بسیاری ارائه می‌دهد که برخی از مهم‌ترین آن ها را شرح می‌دهیم.
کاهش زمان خرابی
مشکلات شبکه می‌تواند باعث اختلال قابل توجهی در فعالیت‌های تجاری شود. ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه به طور فعال شبکه شما را نظارت می‌کند و چالش‌ها را قبل از ایجاد مشکل شناسایی و حل کند. این امر به کاهش قابل توجهی در زمان خرابی و افزایش بهره وری کارکنان کمک خواهد کرد.
افزایش امنیت
تهدیدات امنیتی سایبری دائما در حال تکامل هستند و به روز ماندن با جدیدترین تغییرات دشوار است. یک ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه می‌تواند به شما در محافظت از شبکه خود در برابر بدافزار، هک و سایر تهدیدات آنلاین کمک کند. همچنین در ایمن سازی داده‌های خود و اطمینان از انطباق با مقررات ادامه مطلب